OZON TEDAVİSİ HAKKINDA BİLİNMESİ GEREKENLER

OZON TEDAVİSİ İLE DAHA SAĞLIKLI, ENERJİK VE MUTLU BİR HAYAT SÜREBİLİRSİNİZ!

OZON NEDİR, NE İŞE YARAR?

Ozon, güneşin ultraviyole ışınlarının üst atmosferde oksijen ile karşılaştıklarında doğal olarak oksijenin üç atomlu oksijene dönüşmüş halidir. Ozon, bizi güneşin zararlı UV ışınlarından koruyan ozon tabakasını oluşturur. Canlılara güneşin radyasyon etkisine karşı koruma sağlar. Mikrop öldürücü özelliği de vardır. Birçok kişinin bildiğinin aksine havada kirlilik oluşturan bir gaz değil aksine yararlıdır.

Ozon Tedavisi - Temsili Görsel - 1
Ozon Tedavisi – Temsili Görsel – 1

OZONUN KULLANIM ALANLARI NERELERDİR, HANGİ HASTALIKLARIN TEDAVİSİNDE KULLANILIR?

– Su dezenfeksiyonunda
– Ortam havası temizlemede
– Yüzme havuzlarında
– Tat, renk bulanıklık ve koku giderimi
– Ağır metallerin uzaklaştırılması
– Bakteri ve virüslerin dezenfektanı
– Gıda depolamada
– Tavukçulukta
– Marketlerde ve manavlarda
– Kırmızı et işleme tesisleri
– Soğuk hava depoları/restoran yemek depoları
– Seralarda
– Balık yetiştiriciliğinde
– Veterinerlik ve hayvancılıkta enfeksiyon giderilmesinde
– Afla toksin arındırılmasında
– Gıda ve havada kükürt giderilmesinde
– Klima sistemlerinde
– İnsan kanında bulunan virüs giderimin de
– Zayıflamada
– Kronik yorgunlukta
– Hastane, hava alanı, otel, hamam gibi klima sistemi olan yerlerde

Oksijen terapisi veya diğer adı ozon tedavisi, birçok hastalıkta yardımcı tedavi olarak kullanılır. Genellikle yaygın olduğu hastalık çeşitleri;

• Dolaşım Bozuklukları
• Kanser
• Hava ile bulaşan hastalıkların tedavisinde
• Göz Hastalıkları
• Bakteri ve Mantar Enfeksiyonları
• Zor iyileşen yaralar
• Nörolojik Hastalıklar
• Cilt Hastalıkları
• Virüs giderimin de
• Romatizma
• Yaşlanma karşıtı terapilerde
• Bağışıklık sistemini güçlendirir
• Cinsel performansı eksikliği tedavisinde
• Kan ve lenf sistemi kirliliğinde
• Konsantrasyon bozukluklarında
• Cilt yenilemede

Ozon Tedavisi - Temsili Gorsel - 2
Ozon Tedavisi – Temsili Gorsel – 2

OZON TEDAVİSİ NEDİR?

Ozon tedavisi belirli miktarda ozon/oksijen karışımının vücut boşluklarına veya dolaşım sistemine uygulanma sürecidir. Diğer tedavilere ek olarak uygulanan, tamamlayıcı destek tedavisidir. Bağışıklık sistemini aktive eder, bozulmuş olan fonksiyonların yeniden canlandırılmasını sağlar.

OZON TEDAVİSİNİN FAYDALARI NELERDİR?

Ozon tedavisi, dokulara ulaşan oksijen miktarının büyük ölçüde arttırılmasını sağlaması sebebiyle tıbbın birçok farklı alanında tercih edilmektedir. Hekimin önerileri doğrultusunda uygulandığı takdirde rutin tıbbi tedavinin sonuçlarına herhangi bir etkisinin bulunmaması bu tedavi yönteminin en büyük artılarından bir tanesidir. Medikal ozon, uygun şekilde uygulandığı takdirde etkili, pratik, hızlı, tamamen güvenli ve ucuz bir tedavi türüdür. Ozon tedavisinin yan etkisi neredeyse yok diyebileceğimiz kadar azdır.

TEDAVİ YÖNTEMLERİ NELERDİR?

• Major Yöntem: En yaygın kullanım metodudur. Bu metot İLE kişiden 50-200 ml arasında alınan kan, tedavi seanslarının sayısı ve uygulanacak ozon dozu; hastanın genel durumuna, yaşına ve esas hastalığına bağlı olacaktır.
• Minor Yöntem: Kişiden alınan 2 – 5 cc arası kan, belirlenmiş dozda ozonla karıştırılarak kişiye enjekte edilir.
• Vücut Boşluklarına Ozon Verilmesi: Rektal – Makat yoluyla, vajinal ve kulak yoluna püskürtme yöntemi ile kişiye ozon verilir.
• Eklem ve kas içine ozon gazı verilmesi: Kas İskelet Sistemi rahatsızlıklarında, uygun bir iğne ile belirli dozda ozon gazı kişinin eklemlerine ve kaslarda ağrılı bölgeye enjekte edilir.
• Ozon torbası: İyileşmeyen yaralarda ve diyabetik ayaklarda, cilt lezyonların da, enfeksiyonlarda, dolaşım bozukluklarında, nöropatik ağrılarda ve huzursuz bacak sendromunda kullanılır.
• Ozon kupa: Özellikle bası yaralarında kullanılır.

Ozon Tedavisi - Temsili Gorsel - 3
Ozon Tedavisi – Temsili Görsel – 3

Özellikle son dönemlerde iyice popüler olan bu tedavi, kısacası, alanında uzman hekimlerce kurallara uygun olarak yapıldığında birçok hastalığın tedavisinde başarı oranını arttıran, yan etkileri oldukça sınırlı olan ve tüm yaş gruplarında güvenle uygulanabilen yenilikçi ve etkili bir tedavi yöntemidir.

PEKİ SİZ CİLDİNİZİN HATTA SAÇLARINIZIN BİLE OZONLA TEDAVİ EDİLEBİLECEĞİNİ BİLİYOR MUYDUNUZ?

Cildinizin de ozonla temizlenebildiğinii ve cildin toksinlerden arınmasının en etkili yolunun ozon olduğu son yıllarda kanıtlanmıştır. Dünyanın havasını temizleyen ozon şimdi insanların cildine dokunuyor ve onun tazelenip, yenilenmesini sağlıyor. Ozon, medikal estetikte hem sistemik yol –kan yolu ile- hem de lokal olarak cilde ve saça ozonun direkt uygulanması ile kullanılmaktadır. Ayrıca ozonlu yağların cilde sürülmesi de bir diğer kullanım yoludur.

DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER

Ozonla yapılan tedavi sırasında, Vitamin C ve Vitamin E içeren tüm antioksidan takviyelerinin bırakılması gereklidir. Kanda bu bileşiklerin yüksek konsantrasyonlarda bulunması bir oksidan madde olan ozonun etkinliğini ve dolayısıyla tedavinin seyrini etkiler. Hastaya bu vitaminlerden zengin gıdaları çok miktarda tüketmemesi söylenmelidir.

Ozon Tedavisi hakkında daha fazla bilgi almak ve randevu oluşturmak için lütfen tıklayın.

implant_kampanya

Bilgi ve Randevu
için formu doldurun

Uzman Sağlık Danışmanımız sizinle en kısa sürede iletişime geçecektir…